6 Mart 2014 Perşembe

Niyet çalışmamızın bu haftaki konusu; SAĞLIK

Bu dua enerjisinden oluşan çemberin bir halkası da siz olmak isterseniz;



Öncelikle niyet ediyoruz!

"Niyet ediyorum Tezahür çalışma grubunun ŞİFA için okunan esma çalışmasına sevgi ile katılmaya. 
Ve bu Çalışmada yer alan arkadaşlarımla tüm iyi niyetim, enerjim ve DUAnın gücüyle bir araya gelmeye."


{Dilerseniz içinizden geldiğince başka şekillerde de niyet edebilirsiniz, ben örnek teşkil etmesi için yazdım.. Ancak formatın çokta dışına çıkmayın lütfen... Özellikle de grup arkadaşlarımıza dua etmeyi sakın unutmayın. İşin en önemli kısmı o.}



Ve esmamızı okumaya başlayabiliriz..



Okuyacağımız esmalar "Hayy, Allah, Cami" 3'lü kombin şeklinde 198 adet okuyoruz. 

Bu çalışmayı mümkünse sessiz kendimizle baş başa olabileceğimiz bir köşeye çekilerek ve  gözlerinizi kapatıp, sağ elimizi kalbinizin üzerine koyup ve tepe çakramızdan giren bembeyaz bir ışığın vücudumuzun içine aktığını ve bizi temizlediğini hayal ederek yapmanızı öneriyorum. Çalışma esnasında ağzınızdan verdiğiniz her nefeste kirin pasın tüm tortuların simsiyah bir şekilde duman olarak ağzınızdan çıktığını Ve çalışma ilerledikçe de bu dumanın renginin açıldığını ve hatta çalışmanın sonunda bembeyaz berrak bir şekilde çıktığını imgeleyerek çalışmamızı tamamlayalım.


Ayrıca yine bir hafta boyunca okuyabildiğiniz kadar "Ya ŞAFİ" okuyoruz. Okudukça bildirmeyi de unutmuyoruz.


Ve yine bir hafta boyuncada şu olumlamayı yapmanızı da öneririm.

"Ben sağlıklıyım. Ruhsal ve fiziksel bedenim denge ve uyum içerisinde. Ben sağlıklı olduğum için şükrediyorum."



Umarım buraya kadar anlaşıldı...:)


Ve son olarakta 13- Mart Perşembe gecesi 22:00'da duanın enerjisiyle bir araya geliyor ve


"Niyet Çalışmasının bir parçası olarak bana gelen tüm olumlu şifa enerjilerini sevgiyle kabul ediyorum. 
Bu çalışmaya katılan arkadaşlarıma öyle bir şifa ver ki bedenlerinde hastalıktan iz eser kalmasın Allahım!

Amin! Amin! Amin!.. Yarabbim!


diyoruz...


Hepsi bu, çok sevgili NRLblog takipçileri:) 
Hepinize hayırlı çalışmalar diliyorum. En kısa zamanda dileklerinizin hakkınızda hayırlı bir şekilde gerçekleşmesini diliyorum!


Sıklıkla sorulan sorular;


*Aynı saatte yapmak zorunlu mu?
Başka saat ve günlerde de yaparsanız illaki faydasını görürsünüz ancak;
Verilen saatte niyetin yapılması çok çok önemlidir; çünkü o gün o saatte yapanlar kolektif bilincinde inanç gücünden grubun enerjisinden yararlanacaklardır, bu yüzden mümkünse verilen saatte yapmaya özen gösterin..

*Ayrıca çok önemli! Biz duada "bu çalışmaya katılan arkadaşlarımında dileklerini kabul et Allahım" diyoruz bu yüzden bu çalışmaya katıldığınızı bildirmeniz önemli

***

Sizlerden tek isteğim çalışmaya gerçekten katılacak olanlar "beğen" butonunu tıklasın ve okudukça bu yazının altına "yorum" bıraksın. Bunu ne kadarlık bir enerji ile çalıştığımızı görmemiz için önemsiyorum..






*Ana sayfada göremediğiniz son çalışmaları sağ taraftaki "haftanın çalışması" kategorisine tıklayarak bulabilirsiniz..


*Aslında şu an için bu çalışmaları Facebook Tezahür grup sayfamda yapıyoruz ama "benim Facebook profilim yok bende bu çalışmalara katılmak istiyorum" diyen arkadaşlarımız için blogtan da duyuruyorum... Orada sistem şöyle işliyor:) Her gün okudukça o gönderinin altına şu kadar okudum diye yazıyoruz ve bir hafta içinde toplamda ne kadar okunmaya niyet edilmişse onu tamamlıyoruz.

73 yorum:

  1. Hayırlısıyla ben basladim 198 adet okudum 100 tanede safi okudum zeynep

    YanıtlaSil
  2. Hayırlısıyla ben basladim 198 adet okudum 100 tanede safi okudum zeynep

    YanıtlaSil
  3. nuralcığım ben katılıyorum.sevgiyle kalın emel.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. günaydın.Allah kabul etsin.198 tane :)))

    YanıtlaSil
  6. Nural hanım günaydın, size özel bir sorum olacak. Regl iken bu zikirleri yapabilir miyiz :(
    Soruyu yayınlamadan da cevaplayabilirsiniz ? Yada benim gibi bilmeyenler varsa onlarda öğrensin diye yayınlayabilirsiniz de :) Size bırakıyorum. Hayırlı Cumalar GÜL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zikir çalışmaları Evet yapılabilir.. Bununla beraber hepsi yapılır sonucu çıkmasın bazı özel çalışmalar vardır onlarda özellikle belirtilir tam bir temizlik halinde diye.....
      Bu çok sorulan bir soru o yüzden yayınlayalım:)

      Sil
    2. teşekkürler.. o zaman tam bir temizlik yazılıları dikkate alarak tam gaz çalışmaya devam ediyorum :)

      Sil
  7. Teşekkürler Nural hanım, ben ve arkadaşlarım Sevgi, Ayşegül katılıyoruz.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,

    100 adet "Ya ŞAFİ" benden.

    YanıtlaSil
  9. 66 tane benden her gün

    YanıtlaSil
  10. nuralcığım...bügun 198 tane okudum. 300 tane (YA ŞAFİ) okudum. sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  11. hergün 100 adet Ya Şafi benden diğerlerini hergün okuyorum şifa Allah'tan vesile olana razı gelsin

    YanıtlaSil
  12. Ben Bursa'dan Elif, Tezahür çalışma grubunun ŞİFA için okunan esma çalışmasına sevgi ile katılmaya niyet ediyorum ve tüm arkadaşlarıma şifa diliyorum.
    Her gün 198 Hayy, Allah, Cami
    Bugün 1000 Ya Şafi
    💖 Sevgiyle

    YanıtlaSil
  13. 198 tane okudum ayrica 100 tanede ya şafi okudum zeynep

    YanıtlaSil
  14. 1150 adette ya şafi okudum:)))

    YanıtlaSil
  15. bende katılıyorum 198 adet okudum 100 adet ya şafi akudum. sevgiyle kabul ediyorum ve okuyorum. rabbim esmalarımızı niyetlerimizi dualarımızı kabul etsin. amin. amin amin.

    YanıtlaSil
  16. Merhaba,

    Dün okuduğum 100 adedi yazmıştım. Bugün de 100 adet "Ya Şafi" benden.

    YanıtlaSil
  17. Ben 800 adet okudum. Sevgi 1500 adet okudu. (ya şafi)

    YanıtlaSil
  18. nuralcığım 198 tane okudum.300 tane (YA ŞAFİ )okudum.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  19. 198 ve1000 adet ya şafi okudum:)))

    YanıtlaSil
  20. 198 ve 198 Adet ya Şafi ...Allah dualarımızı kabul etsin..saygılarımla

    YanıtlaSil
  21. dün 100 adet ya şafi okumuştum bugünde 200 adet okudum rabbim şifa bekleyenlerin şifasını versin inşallah amin amin amin.

    YanıtlaSil
  22. dün üçlü kombinle 100 ya şafi okumuştum bugünde 200 ya şafi okudum rabbim şifa bekleyenlerle birlikte bizlerede şifa versin inşallah amin amin amin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 198 üçlü kombin ve200 ya şafi ALLAH kabul etsin amin.

      Sil
  23. nuralcığım....198 tane okudum.300 tane (YA ŞAFİ) okudum.sevgiyle kalın.emel.

    YanıtlaSil
  24. 198.- 330 ya şafi okudum.:)))

    YanıtlaSil
  25. benden bugün de 100 "Ya Şafi" :)

    YanıtlaSil
  26. Dün ve Bugün 198 tane okudum ayrica 200 tane ya şafi okudum zeynep

    YanıtlaSil
  27. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  28. benden bugün 100 "Ya Şafi" daha :)

    YanıtlaSil
  29. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  30. nuralcığım...l98 tane okudum.200 tane (YA ŞAFİ) okudum.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  31. üçlüyü okudum 3000 de ya şafi ..

    YanıtlaSil
  32. 198 tane ve 200 ya şafi okudum:)))

    YanıtlaSil
  33. 198 tane okudum 200 tanede ya safi okudum zeynep

    YanıtlaSil
  34. Ben bugün 2500 adet "Ya Şafi" okudum. Allah kabul etsin.

    YanıtlaSil
  35. 198 - 300 ya şafi okudum devam edicem allahın izniyle bitene kadar

    YanıtlaSil
  36. 198- 300 ya şafi bitene kadar devam ediceğim ALLAH 'ın izniyle

    YanıtlaSil
  37. Ben 1.000 adet okudum. Sevgi 3.000 adet okudu.

    YanıtlaSil
  38. Nural hanım merhaba bu çalışma başladığı günden beri hergün 198 adet okuyorum.ve 400 tane hergün Ya Şafi okuyorum.Nilgün

    YanıtlaSil
  39. nuralcığım...198 tane okudum.300 tane (YA ŞAFİ) okudum.sevgiyle kalın emel.

    YanıtlaSil
  40. bugün de 100 "Ya Şafi"

    YanıtlaSil
  41. 198 tane ve 700 tane ya şafi okudum:)))

    YanıtlaSil
  42. Şu ana kadar okunan toplam "Ya Şafi" 216.126

    YanıtlaSil
  43. 198-200 ya şafi ALLAH kabul etsin.

    YanıtlaSil
  44. Dün 198 tane okudum. 444 tane Ya Şafi okudum.Nilgün

    YanıtlaSil
  45. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  46. nuralcığım...l98 tane okudum.(YA ŞAFİ) 200 tane okudum.sevgilerimle emel...

    YanıtlaSil
  47. Dün 198 + 2400, bugün 198 + 4565 Ya Şafi okudum, Çok şükür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 198- 300 ya şafi allah kabul etsin.

      Sil
    2. 198- 300 ya şafi ALLAH kabul etsin.

      Sil
  48. Bugün de 100 "Ya Şafi.az önce yanlış yere yazmışım :)

    YanıtlaSil
  49. dün 198 bugün 198 okudum 400 tanede ya şafi okudum zeynep

    YanıtlaSil
  50. 198 tane ve 2000 tane ya şafi okudum

    YanıtlaSil
  51. bugün 100 "Ya Şafi".

    YanıtlaSil
  52. Bugün de 10.000 ya şafi düğer üçünü hep okuyorum zaten. benim bin bin okuduklarım da var..Toplam ya şafi haftalık 24.000 adet okudum Allah kabul etsin ...Not: Nural hanım; önümüzdeki hafta yedi gün okumak şart olsun, herkes kendi isteğini dilesin. her gün 16.641 adet ya latif toplu halde okuyabilirmiyiz..

    YanıtlaSil
  53. nuralcığım..198 tane okudum.200 tane(YA ŞAFİ) okudum.akşam (DUA) da buluşmak üzere hoşçakalın ,sevgiyle kalın.emel.

    YanıtlaSil
  54. Bursa'dan Elif her gün 198 Hayy, Allah, Cami ye devam ediyor. YA ŞAFİ 5000 daha zikrettim

    YanıtlaSil
  55. 16641 Ya Latif okuması grup sayfamda çok sık yaptığımız bir çalışma, çok etkilidir gerçekten de. Bu hafta değilde çünkü haftanın çalışması hazır önümüzdeki hafta yapalım ama inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam Nural hanım teşekkür ederim.. Ya latif i okumak çok güzel.. 16.614 adet haftalık başlıyorum, gün atlıyorum devamını getiremiyorum. Sizinle olduğum zaman mecbur kalacağım, benim için bu yüzden iyi..

      Sil
  56. 198 + 3665 adet okudum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  57. 198ve 2000 tane ya safi:)))

    YanıtlaSil
  58. Toplam 342.567 Ya Şafi okundu

    YanıtlaSil
  59. 198 tane okudum 200 ya safi okudum zeynep








    YanıtlaSil
  60. amin amin amin yarabbim

    YanıtlaSil

  61. Allah hepimizin duasını kabul etsin amin zeynep

    YanıtlaSil
  62. "Niyet Çalışmasının bir parçası olarak bana gelen tüm olumlu şifa enerjilerini sevgiyle kabul ediyorum.
    Bu çalışmaya katılan arkadaşlarıma öyle bir şifa ver ki bedenlerinde hastalıktan iz eser kalmasın Allahım!


    Okunan 358.147 "Ya ŞAFİ" Hürmetine Rabbim Zikre katılan herkesin her ne hastalığı varsa şifalar ver! AMİN!

    YanıtlaSil
  63. 198- 200 ya şafi Rabbim kabul eylesin amin

    YanıtlaSil
  64. 198- 200 ya şafi rabbim kabul eylesin AMİN

    YanıtlaSil
  65. Teşekkür ediyoruz Nural hanım Allah bütün okunan duaları kabul etsin amin.Nilgün

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...