11 Temmuz 2014 Cuma

Neşe ektim içime... Hoşgörü, güven, sevgi ektim...




Almadan vermeyi, sevilmeden sevmeyi, paylaşmayı ektim...
Çılgınlık ektim, doğallık, bağışlama ektim içime...
Aşk ektim her hücreme... Coşku, heyecan, sessizlik ektim...
Tüm güzel fikirler sessizken geliyor bana...
Kabullenme ektim... Baş eğme değil... Olduğu gibi kabullenme...
Her gün yeni yeni endişelerle beslenen yeni korkular birikmişti içimde...
Mutluluklarımı, umutlarımı ne de çok ertelemişim...

O an bu ilgiyi onlara verseydim, her gün onları düşünüp birer umut daha ekleseydim, almadan verip, beklemeden sevseydim, her şeyden önce içimdeki sevginin ve gücün daha fazla farkında olsaydım böyle temizliklere ihtiyacım kalmazdı...
Edward Morrison*

4 yorum:

  1. Evet böyle temizliklere ihtiyacım kalmazdı.

    YanıtlaSil
  2. Ya çok alakasız olacak ama nural hanım şekersiz çaya alışabildiniz mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef çünkü şekeri bırakamadım:( Sadece biraz daha azalttım, eh işte teselliyse!:)

      Sil
  3. Vermiş olduğunuz meditasyonu 2 gecedir yapıyorum.etkili.teşekkürler

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...