15 Temmuz 2014 Salı

Yaşadığınız her olayda iki seçim hakkınız var…



1-Seçim : Yaşadığınız bu olaylara kızıp şikayet etmeye devam etmek, yargılamak, suçlamak zamanla yaşadığınız bu olayların üstünü örtmek yok saymak, unutmak, bunu seçebilirsiniz.

Ama korkular çözülmediği için, hala size yapışan birer etiket olarak kaldıkları için yeni oyunlarla size kendilerini göstermeye devam edecekler, bu sefer başka kişiler, belki farklı ama genellikle aynı tip olaylar yaşanacak ve aynı duygular, korkular hissedilecek…
Yani bu bir döngü haline gelerek oyun yeni baştan tekrar oynanacak…

2-Seçim :Yaşadığınız bu olayı, bu oyunun size ait olduğunu ve sorumluluğu almanız.
Korkularınızın, duygularınızın farkına varmanız sonra seçiminizi ilan etmeniz…

Şöyle diyebilirsiniz…

Yaşadığım bu oyunun sorumluluğunu alıyorum ben değersizliği, güvensizliği, parasızlığı deneyimledim, bunu bir daha deneyimlemeye ihtiyacım yok ben bu oyunda oynamayı seçmiyorum, ben sevgide kalmayı seçiyorum derseniz…
Bu oyundaki kişilerin sizin için oynadıkları bu roller biter…yaşam yolunuzda bu kişilerin olması sizin için uygunsa, yada hala öğrenmeniz gereken başka duygular varsa yaşamınızda olmaya devam ederler, uygun değilse sevgiyle yaşamınızdan çıkarlar, yaşamınızdan çıkmış olması sizleri üzmez bile…

Ben sevgide kalmayı seçiyorum dediğiniz her an yaşamınız sevgi dolu olacaktır…
Yaşadığınız deneyimleri sevgiyle yaşamayı seçerseniz sevgiyle öğrenir, korkularınızı sevgiyle iyileştirebilirsiniz… Acıyla öğrenmeyi seçerseniz acı çekerek öğreneceksiniz… Kaybetme korkunuzu sevdiğiniz birisini kaybederek te, bir eşyanızı kaybederek te görüp deneyimleyebilirsiniz…bu korkunuzu dönüştürebilirsiniz…

Alıntıdır..


1 yorum:

  1. Evet bende gitmesi gerekenleri sevgiyle özgür bırakıyorum.sizden çok şey öğrendim ve hepsi bana iyi geldi.bir kez daha teşekkürler

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...