14 Aralık 2014 Pazar

18 Aralık Perşembe-Tezahür çalışması konusu: Sağlık




18 Aralık Perşembe akşamı saat 22:00 da kendimizle başbaşa olabileceğimiz sessiz bir ortama geçip mümkünse gevşeyelim. Rahat bir biçimde oturup derin nefesler alalım, kaslarımızı ve bedenimizi gevşetelim. Yaptığımız çalışmanın etkili olabilmesi için enerjimizi güzel şekilde dengeye getirmemiz çok önemli. Hazır olduğumuzda sizlere vereceğim niyeti 1 defa hissederek, özellikle de o anda bizimle birlikte bu çalışmayı yapmakta olan güzel insanların o güzel enerjilerini ve birlikte yapmanın verdiği gücü, bir çok insana belkide o an ettiğiniz dua ile faydanız olabileceğini hissederek... o anda büyük bir enerji alanı içerisinde olduğunu hissederek okuyalım..


Niyetimiz:


Niyet ediyorum Tezahür çalışma grubunun NİYET çalışmasına sevgi ile katılmaya. 
Ve bu Çalışmada yer alan tüm arkadaşlarımla tüm iyi niyetim ve gücümle bir araya gelmeye..
Bu niyet çalışmasının katılan arkadaşlarımın {fiziksel, ruhsal ve bedensel olarak tamamen sağlıklı, olmalarını ve kendilerini çok iyi, güçlü, huzurlu,} mutlu hissetmelerini diliyorum.. 
Niyet Çalışmasında yer alan her bir gönül dostumun tamamen güvende olmasına ve bütünüyle korunmasına niyet ediyorum. 
Niyet Çalışmasının bir parçası olarak bana gelen tüm olumlu dua enerjilerini sevgiyle kabul ediyorum. 

Amin! Amin! Amin! Yarabbim..



Okuyacağımız esma

"Ya Kaviyy"

Okuyan kişi kendini her zaman her yerde güvende ve güçlü hisseder. Bu esmayı okuyan kimselerin hiçbir yerde ve hiçbir konuda sırtı yere gelmez. Vücudu sağlığına kavuşur her türlü hastalığın şifasında, kansızlığın ve güçsüzlüğün tedavisinde de okunur.

Okuma Sayısı: 116







Mümkünse bir suya okuyup çalışmanın sonunda bu suyu şifa niyeti ile içelim. 
Yine daha önce kullandığımız mavi şişemizi bu çalışma içinde kullanabiliriz..



Ayrıca bu çalışmadan sonra;

Devam etmek isteyenler
422 defa “lailahe illallahul Şafi” virdini kırk gün çalışabilirler..





Sürekli soruluyor;

Aynı saatte yapmak zorunlu mu?
Başka saat ve günlerde de yaparsanız illaki faydasını görürsünüz ancak;
Verilen saatte niyetin yapılması çok çok önemlidir; çünkü o gün o saatte yapanlar kolektif bilincinde inanç gücünden grubun enerjisinden yararlanacaklardır, bu yüzden mümkünse verilen saatte yapmaya özen gösterin..



***

Sizlerden tek isteğim çalışmaya gerçekten katılacak olanlar "beğen" butonunu tıklasın veya bu yazının altına "yorum" bıraksın. 
Bunu tamamen katılımın ne kadar olduğunu- ne kadarlık bir enerji ile çalıştığımızı görmek istediğim için önemsiyorum..



Hepsi bu, çok sevgili NRLblog takipçileri:) 
Hepinize hayırlı çalışmalar diliyorum. 






10 yorum:

  1. nuralcığım.....katılıyorum.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  2. Hep hastalık dendiğinde Eyyüp a.s gelir aklıma.Sabır kahramanı.Rabbim tüm hastalara şifalar versin.

    YanıtlaSil
  3. Nural hanım Annem ve ben katılıyoruz Nurcan ALLAH hepimizin dua ve dileklerini kabul etsin AMİN

    YanıtlaSil
  4. Bizde katılıyoruz 2 kişi teşekkürler nesrin

    YanıtlaSil
  5. Bizde katılıyoruz. 3 kişi. Teşekkürler . Nesrin

    YanıtlaSil
  6. Nural hanımcım mayısta ayak bileğim kırılmıştı 3 ay boyunca ayak havada tedavi gördüm parçalı kırıktı ameliyat olmuştum annem sağolsun özveriyle baktı....bu süre içersinde kendimi dinleme fırsatı buldum çevremdeki akraba ve yakın bildiğim arkadaşlarımıda değerlendirmeye tabii tuttum kimin iyigün dostu kimin zor anların dostu olduğu apaçık belli oldu sayfanızı heppp takip ettim bana çok moral oldunuz sayenizde kendimi hep iyi hissettim eşim ve ailesi beni manen çok üzdüler ama hep unuttunm ve her gün yeni bir gün dedim....El Kaviyyi okuyup şifalar diledim bugun işyerimdeyim ayak bileğim çok şükür iyi platinden dolayı zaman zaman ağrıyor olsun gülüp geçiyorum hepsi geçicek inşallah...:))) ÇOKK uzattım biliyorum ama sizi hiç görmesemde kendime çok yakın hissediyorum şu anda Ya Kaviy diyor Annem ve ben tüm katılımcılara sağlıklı mutlu bol bereketli yıllar diliyorum...Selam ve sevgilerimle Nurgül ŞANVER...Annem Penbiş....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen yaşadığımız olumsuz deneyimler hayatımızı gözden geçirmek için fırsat oluyor gerçekten..
      Çok çok geçmiş olsun Nurgül hanım annenize de sevgiler):

      Sil
  7. bende katulıyorum.nimet

    YanıtlaSil
  8. Ben de katılıyorum.

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...