20 Ocak 2015 Salı

20 Ocak YENİ AY- Tezahür çalışması

☾ 20 Ocak Kova burcunda bir YENİ AY ☽ gerçekleşecek.

Kişi başına düşen 442 adet.



Her yeni ay bazı konuların ön plana çıkmasına destek veriyor

Bu ayki Yeni ay ise İşimiz, çalışma hayatımız kariyerimiz gibi konularda destek veriyor..
Yani dilek konularımızı ilgili konular üzerinden yapmak iyi sonuç verecektir.. Yalnız önemli bir parantez açmalıyım. Astrolojik olarak Yeniay, yeni projeler, yeni girişimlerin başlangıcıyla ilişkilendirilir deriz her zaman Ancak bu defa bunu önermiyoruz. Zira hemen ertesi gününde yılın ilk Merkür gerilemesi başlıyor.. Bu yüzden yarım kalan yada halihazırda olan işleriniz üzerinden yaparsanız bu çalışmalarınızı daha doğru olur ve yeni bir girişimi pek tavsiye etmiyorum.



Yeniayda okunması önerilen en güçlü etki eden esma Fettahtır" 
Dolayısıyla her zaman gibi yine Fettah hatmi yapacağız..

Bu esma maddi manevi tıkanıp çaresiz kalanlara, işlerinin önü açılmayıp hep sekteye uğrayanlara çok büyük yararı vardır. Bütün kapalı kapılar birer birer açılır. Engel olan şey neyse -başarı, evlilik, rızk, hastalık, huzursuzluk, düşmanlıklar- yavaş yavaş ortadan kalkar..
Fettah esması ism-i azam sırrı taşır. 


Ya-Fettâh, kulların, her türlü güçlük ve sıkıntılarını açan ve kolaylaştıran manasına gelir. 
Faydalı ilimlere karşı insanların kalbini açarak, onların islerini kolaylaştıran, bütün zorluklarını ortadan kaldıran Yüce Allah'tır. 
Her işinde üstün gelen O'dur.
İnsanların hayatlarında tecellisini bir yönüyle, belki de sıkça müşahede ettiklerine kani olduğum ve düşündükçe rahmetin üstümüze nasıl yağdığını fark ettiğimiz bu İsm-i Şerîf, “Rahmet ve rızık kapılarını açan; zorlukları kolaylaştıran; hidayetiyle kalplere iman ve marifet kapılarını açan” gibi anlamlara geliyor




"Fettâh" kelimesi, feth'ten gelmektedir. 
Feth ise, "kapalı olan şey'i açmak" mânasınadır. 
Kapalı bir şey'i açmak 
Maddî olur; bir kapıyı, bir kilidi açmak gibi. 
Mânevî olur; kalbden tasaları, kederleri atıp gönlü açmak gibi. 
Bitkilerin çiçek açması, tohum ve çekirdeklerin sünbül vermesi, rızık ve rahmet kapılarının açılması hep Fettâh ism-i şerifinin tecellîsindendir.


.



Nasıl yapıyoruz?

O gün geldiğinde belirtilen saatte yani 21:00- 22:00 arasında okunacak

Esma-yı hüsnayı çalışmanın çok değişik yolları vardır. En büyük sır da esma-yı hüsnanın ebcet sayısınca anılmasındadır. Bir başka yol da esma-yı hüsnanın ebced sayı değerini kendisiyle çarpıp çıkan sonuç kadar onu anmaktır; bu durum ism-i azam gibi bir şeydir..
Esmanın ism-i azam sırrını açığa çıkaran sayılar bir topluluğa paylaştırılarak yapılabilir.
Bu sayı hatme katılanlara taksim edilip paylaştırılsa ve hatim bitiminde bu esma ile dua edilse tecelli eder.

Bu esmanın Adın ebcetsel hatim değeri ise 239.121 
Yani "ikiyüz otuz dokuz bin yüz yirmibir" adeti paylaşacağız!
Bunu da son gün katılım sayısına böleceğiz.



Niyetimiz:

Niyet ediyorum Tezahür çalışma grubunun Niyet çalışmasına sevgi ile katılmaya. Ve bu Çalışmada yer alan arkadaşlarımla tüm iyi niyetim, enerjim ve DUAnın gücüyle bir araya gelmeye.



Allah’ım Bağlı olan işlerimi çözmen, Kısmetimi açman; Tüm İşlerimi kolaylaştırman,
Kazancımıza, malımıza, bolluk ve bereket;  NİYETİ İLE... Fettah hatminden bana düşen {...} adedi okumaya başlıyorum.... Amin!

diye niyet edip dileğimizi söylüyor ve esmamızı okumaya başlıyoruz.



{Dilerseniz içinizden geldiğince başka şekillerde de niyet edebilirsiniz, ben örnek teşkil etmesi için yazdım.. Ancak formatın çokta dışına çıkmayın lütfen... Özellikle de grup arkadaşlarımıza dua etmeyi sakın unutmayın. İşin en önemli kısmı o.}




Esma okuması bittiğinde;

“Ey Allah’ım, zikrettiğim ismi şerifin hürmetine  dileğimi hakkımda kolaylaştır.”  diye dua ediyoruz.


"Niyet Çalışmasının bir parçası olarak bana gelen tüm olumlu dua enerjilerini sevgiyle kabul ediyorum. 
Bu çalışmaya katılan arkadaşlarımın ve benim dileklerimizin kolaylıkla - güzellikle hayrımıza olacak şekilde gerçekleşmesini diliyorum" 

Amin! Amin! Amin!.. Yarabbim!


*Bu arada verdiğim saat yeni ayın oluştuğu saat değildir. Bu bizin grupla toplu okuma saatimiz.


Ya Fettâh: (Ey kullarına rahmet, hayır, ilim, rızk ve sır kapılarını açan Allah'ım) basiretimi açarak hayır kapılarının açılmasını ihsan eyle.



Ayrıca devam ettirmek isterseniz..


21 gün boyunca günlük  1062  adet "Ya Bais- Ya Fettah" okumanızı öneririm..




Herkese hayırlı çalışmalar diliyorum..
Katılanlar "beğen"i işaretlemeyi blogtan katılanlarda yorum bırakmayı unutmuyor:)
Sevgilerimle
.


--------------------------------------------------------------------
DUA eden kişinin çevresindeki kişilerin beyin dalgaları, kendisininki ile birleşerek son derece güçlü dalgalar üretilebileceği gibi; toplu DUA'lar dahi büyük tesirler meydana getirir.
Bu sebeptendir ki Hazreti Rasûlullâh AleyhisSelâm şöyle buyurmuşlar
"Üç kişi bir araya geldikleri zaman, birlikte ettikleri DUA'yı ALLÂH geri çevirmez."






SPONSOR REKLAMI



56 yorum:

  1. İnşallah allah hayırlara vesile kılar katılıyorum şirin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ve butunun hayrina olsun insallah. Amin. Ben de katilmak istiyorum. Serap

      Sil
  2. nur hm kac adet okuma yapmamız hk bılgı ne zaman bellı olur.sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son gün yani 20 Ocakta yazının en üst kısmında belirtilir.

      Sil
  3. nural hanım günaydın:)) ya fettah esmasını 11 gündür okuyorum(489 adet) bu çalışma için de ayrıca okumalımıyım mı yoksa kendi çalışmama devam mı etmeliyim kararsız kaldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun için ayrı okumalısınız. Ona da devam edin.

      Sil
  4. Merhaba katılıyorum inşallah

    YanıtlaSil
  5. günaydın Evet katılıyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, bende katılıyorum.

    YanıtlaSil
  7. HERKESE Merhaba,
    Katılıyorum.
    Sevgiler
    Nevin

    YanıtlaSil
  8. Nuralcığım.....bende katılıyorum.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  9. Katılıyorum. MİNE

    YanıtlaSil
  10. Katiliorum tezahur calismasna...kadriye

    YanıtlaSil
  11. Katilacagimmm,sevgilerimle betul

    YanıtlaSil
  12. Hande ve Özge olarak iki kişi katılıyoruz. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. Bende katiliyorum

    YanıtlaSil
  14. Bu ay ki yeni ay işimiz kariyerimiz gibi konularda destek veriyor demişşiniz. yani bu yeni ay calısmasında niyetimizi bu konular üzerine agırlık vererekmi zikre katılmalıyız. birde hemen ertesi günü merkür geriliyor dediniz. biraz daha açarmısınız bu konuyu rica etsem....

    YanıtlaSil
  15. Benim ve bütünün hayrına bu güzel insanlarla bu ayki yeni ay çalışmasına sevgi ile ........KATILIYORUM.........
    Allah hayırlısı ile dualarımızı kabul etsin... Bu blogda bizi dua ile biraraya getiren blog sahibinden (NRL) Allah razı olsun.....

    YanıtlaSil
  16. katılıyorum ınsallah..zuhal

    YanıtlaSil
  17. 3 kişi katılıyoruz sevgiler

    YanıtlaSil
  18. katılıyorum inşallah..zuhal

    YanıtlaSil
  19. katılıyorum...Nur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buradan ulaşmadı diye face den de katılacağımı yazmıştım.mükerrer olmasın.dilerseniz bunu silin nural hn.iyi geceler.

      Sil
  20. Fryfryfly Nural hanim bende katiliyorum daha oncede yorum yolladim ama ulasmadi galiba sevgiler

    YanıtlaSil
  21. Sadece Kova burclari mi katılabilir?

    YanıtlaSil
  22. merhaba, bende katılıyorum ..

    YanıtlaSil
  23. merhaba, bende katılıyorum ..

    YanıtlaSil
  24. 2 kişi katılıyoruz. Teşekkürler. Nesrin.

    YanıtlaSil
  25. beni unutmayın.bu sefer kaçırmadan gördüm.nimet

    YanıtlaSil
  26. Ben de varım.

    YanıtlaSil
  27. Katılıyorum /zeynep

    YanıtlaSil
  28. bende katılmak istiyorum / ürün

    YanıtlaSil
  29. katılmak istiyorum ama saat uymuyor farklı bir saat okusam olurmu :( seda

    YanıtlaSil
  30. 21 gunluge bugün mu başlayacağız peki yarın mi ??

    YanıtlaSil
  31. bende katılmak istiyorum bir şey sormak istiyorum bir hafta mı 442 adet okunacak yoksa sadece bu gece tek mi?

    YanıtlaSil
  32. demin mesaj yazdım cevap gelmedi bir hafta mı okunacak diye bende katılabilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam katılıyorum çok teşekkür ederim inşaAllah katılan bütün arkadaşların duaları hayırlı ve afiyetli şekilde kabul olur amin.

      Sil
  33. Ben de katılyıroum

    YanıtlaSil
  34. Merhabalar nural hanım tezahür çalışmasını tamamladım inşallah benim ve gruptaki arkadaşlarımızın hayrına olur🙏herşey☺️Benim sizden bir ricam olucaktı başka türlü size yazamadığım için burdan yazmak zorunda kaldım affola☺️Ricam ise ben anne olmak istiyorum bir bebeğe kan ve can olmak istiyorum biliyorum ki benim gibi bi Çok bayan arkadaşımız var ve bebek isteyen böyle bir Çalışmada bebek için yapsak olurmu acaba ❓şimdiden olursada olmazsada teşekkür ederim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Direk o niyetle yapabilirmiyiz bilemiyorum çünkü daha önce yapmıştık hatırlıyorum ve katılım çok az olmuştu ama bizim genel çalışmalarınızda dileğinizin o olması da yeterli inanın. Çünkü biz bu çalışmalarda her zaman bu zikre katılan arkadaşlarımızın ne dileği varsa onuda kabul et Allahım diye dua ediyoruz.

      Sil
    2. Teşekkür ederim bundan sonrakilerde o isteğimi de belirteyim o zaman☺️

      Sil
  35. Nur hm 442 adetokudum.benım ve guruba katılan tüm arkadaşlarımın niyetinin kabul olması dilegiyle.amin.teşekkürler

    YanıtlaSil
  36. Nur Hanım 442 adet okudum.Herkesin hayrına olacak şekilde kabul olur inşallah

    YanıtlaSil
  37. (Ey kullarına rahmet, hayır, ilim, rızk kapılarını açan Allah'ım) basiretimizi açarak hayır kapılarının açılmasını ihsan eyle. Bu çalışmaya katılan tüm arkadaşlarımın ve benim dileklerimizi kabul eyle. AMİN

    Tam 540 kişilik bir katılım oldu.. Okuyan herkesin gönlüne ruhuna ağzına sağlık, hepinizin niyetlerinin kabulunu dilerim.

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...