3 Ocak 2015 Cumartesi

40 günlük Tezahür çalışması


Tezahür Çalışması başlangıç tarihi 12 Ocak PAZARTESİ








Öncelikle bir dilek kutusu edineceğiz.


Bu dilek kağıtlarınızı koyacağınız herhangi bir kutu olabilir. Niyet çalışmamıza başlayacağımız günden itibaren her gün yeni bir kağıda niyetimizi yazacağız ve bu kutuda biriktereceğiz... Toplamda kırk gün boyunca kırk dilek kağıdı yani...

Tabi ki niyetimiz aynı.. farklı niyetler değil..






Her gün aynı saat olmasına özellikle özen gösteriyoruz.
Bu çok önemli. Unutmamak için ne yapabiliriz, telefonlarımızın hatırlatma kısmına not düşüp sesli alarmla bizi uyarmasını sağlayabiliriz.
{ Ben böyle yapıyorum. }
Kağıdımıza bir kez niyetimizi yazıyoruz

Niyet cümlemiz aynı:

Şimdi ................... niyet ettim. Bunu ve ya daha iyilerini kabul ediyorum. Lütfen bunu veya daha iyilerini benim ve ilgili herkesin en yüksek iyiliğine olucak şekilde gerçekleşmesini sağla {Allahım}

Teşekkür ederim..

Teşekkür ederim..
Teşekkür ederim.!


Altına imzamızı atıyoruz isim ve soyadı olucak şekilde... İsmimizin Altını üstünü karalamadan.. Ve dileğimizi yazdığımız kağıdı dilek kutumuzun içerisine koyuyoruz.
* Ve niyetimizi 3 defa sesli olarak tekrar ediyoruz..


* Geceleri yatağımıza yattığımızda uyumadan evvel bu dileğimizle ilgili mümkün mertebe imajinasyon yapıyoruz. Yani dileğimizi canlandırıyoruz. Kendimize o duyguyu yaşatıyoruz.

Her gün olmak üzere 40 gün boyunca bunu tekrar edeceğiz.

Sonunda da bu dilek kağıtlarını bir suya atacağız. Deniz, göl, nehir, ırmak vesaire.. Bu kısım tamamen sembolik bir şey.. Bu kısımda çok kafa karışıklığı oluyor...Siz İçinizden geldiği gibi davranabilirsiniz.. Yakıp küllerini de savurabilirsiniz toprağa da gömebilirsiniz.. Bir tek çöpe atmayı uygun görmüyorum.. Bilinçaltımız bunu yanlış algılayabilir:)


Hepsi bu!



Grupla beraber çalışmalarımız için buraya tıklayın..

29 yorum:

  1. katılıyorum.perıhan.

    YanıtlaSil
  2. Bende katılıyorum. Facebook kullanmadığım için buradan iletiyorum.
    Sevgiler
    Zehra

    YanıtlaSil
  3. Bende katılıyorum. Facebook kullanmadığım için buradan iletiyorum.
    Sevgiler
    Zehra

    YanıtlaSil
  4. Katılıyorum.

    YanıtlaSil
  5. nuralcığım...2014 yılının 40 günlük çalışmasını bitirtik.Esması 489 YA FETTAH.....diğer senelerde öyle esması vardı bunun yokmu....merak ettim.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bunda esma yok sadece yazarak Emel hanımcım..

      Sil
    2. Nuralcığım....çok teşekkürler bilgileriniz için...katılıyorum.sevgilerimle emel.

      Sil
    3. nural hanım birgünü unuttum devam edeyim mi

      Sil
    4. nural hanım bırgünü unuttum devam edeyim mi

      Sil
    5. Baştan almanız gerekiyor:(

      Sil
  6. dolunay zamanının olmasının etkisi olurmu dilekleirmizde yani gecmişe dair kurtulmak istedikleirmizle olmasını istedğimiz dilekler aynı anda mı yoksa tek bir geçiş yada gelecekjle ilgili bir dilek mi olabilir. birde dilek saatinin ay yada jüpiter saatine göre ayarlayıp yazmamıszın etkisi nasıl olur acaba ? tşkler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolunay zamanı daha çok bilinçaltı çalışmalarında kurtulmak istediğimiz korku ve düşüncelerimiz için yapılır.. Dilekler için yeni ayın enerjisi daha iyi gelir..
      Jüpiter saati başlangıçlar için çok olumlu veren saattir. Ve Jüpiter gününün {perşembe} ay saatine denk gelen başlangıçlar her zaman için daha olumlu sonuç verir. Kış dönemi üzerinden örnek verirsek bu 11:30- 12:00 arası gibi..

      Sil
  7. Merhaba,
    Sitenizi beğenerek ve keyif alarak takip ediyorum. Size çook teşekkür ederim
    Herkesin iyi dileklerinin gerçekleşmesini diliyorum.
    Ben de katılıyorum.
    Sevgiler.
    Nevin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Nevin hanım çok teşekkürler:)

      Sil
  8. Merhaba, öncelikle tanıştığıma memnun oldum ,blogunuz çok hoş,güzellikler saçıyor,maşallah=) Ben niyet kısmına takıldım da biraz,

    Şimdi ................... niyet ettim. Bunu ve ya daha iyilerini kabul ediyorum. Lütfen bunu veya daha
    iyilerini benim ve ilgili herkesin en yüksek iyiliğine olucak şekilde gerçekleşmesini sağla {Allahım}
    Şimdi mesela birisiyle işte sevgilisi olabilir, evlenmeyi niyet ettim deyince,veya daha iyilerini kabul ediyorum diyoruz ya işte orada kafam karıştı.Niyeti aynen mi yapmak gerekiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bu niyet cümleleri örnek teşkil etmesi için.. Sizler bu cümleler üzerinden kendinize uygun bir şekilde çokta formatın dışına çıkmadan kendi cümlenizi oluşturabilirsiniz.

      Biz bazen bir dilek dilerken tek seçenekle sınırlandırıyoruz ve bizim için hayırlı olacak başka kapıları farkında olmadan kapatıyoruz.
      Evlilikle ilgili niyetlerde de ben ..... ile evlenmeye niyet ettim, istiyorum ama ikimizinde hakkında hayırlı ise.. Diyebilirsiniz mesela..

      Sil
    2. Teşekkürler,demek istediğim ''belki de evlilikten daha hayırlı bişler de olabilir oradaki daha iyileri''ama daha iyileri denilince ister istemez sanırım boşanma korkusu ''daha iyileri''kusura bakmayın bilmediğmden,duaya da başlamadan ne yanlışım varsa düzeltiyim dedim.Sağolun.

      Sil
    3. yani çoğul ekinden dolayı ,eğer evlilikse daha iyisi desem, çok çok özür diliyorum zamannızı çalmak istemezdim .

      Sil
    4. Aslında o anlamda değil elbette ama eğer sizi rahatsız ediyorsa "iyisini" olarak değiştirebilirsiniz:) Aklınıza öyle bir şey geliyorsa değiştirin de zaten..
      Niyet cümlesi kurarken içimize sinmesi önemli çünkü. Daha öncede söylediğim gibi cümlede istediğiniz şekilde duygularınızı ifade eden değişiklikler yapabilirsiniz.

      Sil
  9. Çok teşekkür ederim=))) Sizinle tanıştığıma memnun oldum, yazılarınız çok ferahlatıcı, umarım herkesin dileği herşeyin hayırlısıyla olsun=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, bende sizleri tanıdığıma çok memnunum:)

      Sil
  10. Merhaba bende Katılmak istiyorum bu gün saat kaçta ❓ve bundan sonra aynı saatlerde yazacağız öyle değil mi☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saati siz seçiyorsunuz, evet aynı saatte devam ediyorsunuz.

      Sil
  11. Dileklerimizin hakkımızda hayırlı olacak şekilde gerçekleşmesi temennisiyle...

    YanıtlaSil
  12. ben bunu bugün sanıyordum ama 20ocak olarak bugün de yeni ay bugün başlasam olur mu :((( neden ayın 20si sandım bilemedim

    YanıtlaSil
  13. cevap verirseniz çok teşekkür ederim, sevgilier

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu çalışmayı gördüğünüz an başlayabilirsiniz. Tek şart arada hiç gün atlamadan yapılmasıdır. Belli zamanlarda hep birlikte başlanmasının tek sebebi sinerjiyi artırmak.

      Sil
  14. Bunu yeniden başlasak ben kaçırmışım, tek başıma da olabilirmiş ama sinerji için.

    Yine de olmazsa 4şubat dolunay vakti başlasam olur mu ki yoksa dolunaydan sonraki gün filan mı ya da yeniaya da daha çok varmış:(

    YanıtlaSil
  15. Dolunay zamanı olur mu şimdi 4 ocak çarşamba günü yani yoksa farklı bir gün de mi yapayım?
    Teşekkürler,sevgiler.

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...