9 Ocak 2015 Cuma

Ayetel Kürsi sırrı!


(Şeyh Muhakkik Celâl Divanî Hz.’nin beyanına göre kim Ayetel Kürsi’yi harfleri sayısınca (170 defa) okursa, ne gibi bir mertebe talep ederse herhalde onu bulur. Rızık isterse geniş bir nimete erişir. Borcundan kurtulmak isterse ödeme imkânı bulur. Zindanda ise, Allah oradan kurtuluş sebeplerini yaratır. Düşmanlarının şerrinden kurtulur. Özellikle bu sayıyı farz namazlardan sonra okursa, talebi süratle yerine gelir. Gece ortasında abdestli bir durumda kıbleye yönelecek olursa, kabul olunmaya pek yaklaşmış olur. Ayetel Kürsi’yi kelimeleri sayısınca (50 defa) yavaş yavaş okursa, mübarek kılınır ve şeytanın çekip çevirmelerinden korunur.

(Şeyh İmam Ebül Abbas El-Bûnî (Bevnî)’nin beyanına göre Ayetel Kürsi’yi harfleri sayısınca (170 defa) okuyan, ömrü boyunca hiçbir kötü şeyden korkmaz, kimse ona karşı kötülük yapmaya güç bulamaz. Ne söz, ne hareket ile dokunamaz. Şeytan’ın çevirmelerinden korunmuş olur. Bu sayıda okumaya devanı eden kimseye, varlık âleminde bulunan şeyler itaat eder. Hiçbir şey ona zarar vermeye güç yetiremez. Farz namazlarından sonra okuyan, halk arasında ve ruhâni varlıklarkatında sevimli olur. Kimin bir ihtiyaç ve dileği olur da ona ulaşmaya yol bulamazsa, 170 defa Ayetel Kürsi’yi okuduktan sonra 3000 defa “Ya Kâfi, Ya Ganiy, Ya Fettah, Ya Rezzak” demesi halinde, Allah’ın izni ile arzu ettiği sebep kapıları kendisine açılır.


ALINTIDIR..





SPONSOR REKLAMI




8 yorum:

  1. çok güzel çook teşekkurler

    YanıtlaSil
  2. Nuralcığım...bunu daha önce vermiştin. bir cuma vaktı....birebir ben şahitim. namazdan sonra başladım...bittirtim.tam iki saat sonra...Dileğim gerçekleşti.veee ben çok şaşırmıştım.sizden öğrendiğim için teşekkürler.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  3. Emel hanım bir kez mi okudunuz yani 170 ve 3000 i bir defada mı yaptınız.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. arkadaşım.....bir seferde, cuma günü nuralcığım yazmış..hemen cuma öğle namazımı kıldım.başladım.170 defa ayetel kürsi,arkasına tesbih'le 3000 defa 4'lü olan esma çektim.2 saatimi aldı..arkadaşım dileğini allah kabul etsin.kolay gelsin.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim.zaman konusunda da aydınlatmanız faydalı oldu.

    YanıtlaSil
  6. YÜCE ALLAH C. C BİR KERE İSTEYİNCE ANLAR YÜREKTEN OLUP OLMADIĞINA RABBİM KARAR VERİR YANİ ALLAH KATINDA 1 İLE 5000 ARASINDA FARK VARMİDIR ACABA

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...