20 Şubat 2015 Cuma

Sizi mutlu eden şeylerin önemli olması gerekmez..





BOL BOL ŞÜKREDİN 

Pennsylvania Üniversitesi'nden Profesör Martin Seligman; her gece onları mutlu eden üç iyi şeyi akıllarından geçiren insanların, diğerlerinden daha mutlu olduğunu kanıtladı. Sizi mutlu eden şeylerin önemli olması da gerekmez; eşinizin, sevdiğiniz tatlıyı almayı hatırlaması bile şükretmeniz için yeterli. 




Bu arada kendimizi mutlu etmekle ilgili ufak bir bilgi paylaşmak isterim:

Sussex Üniversitesi araştırmacıları; mavi rengin stresi yok ettiğini, mutluluğu artırdığını ve özgüveni geliştirdiğini tespit etti. Çalışmaya göre; çevrelerinde mavi rengi görenler, kendilerini daha mutlu hissediyor. 
İngiliz Daily Mail gazetesinde yayınlanan bir araştırmaya göre de; mavi sevgisi, atalarımıza kadar uzanıyor. Özellikle akşam saatlerinde mavi renkle iç içe olmak kişiyi çok daha mutlu ediyor. 
Kaynak :Sabah.com

Aklınızda olsun:)




4 yorum:

  1. Paylaşımların çok çok keyifli ..
    Her gün güne başlarken , iş yerime gidip , bilgisayarımı açtığımda sitene tıklıyorum hemen .. Yazıların ilham verici :) Ve tabikii sonsuz şükürler olsun Allah'ıma sahip olduğum sayısız nimet ve ödül için ..

    YanıtlaSil
  2. Kuran ı Kerim de Rabbimiz de buyurur zaten şu ayetle, şükür ederseniz nimetimi artırırım.demek ki nimet şükürle artıyor.bu arada nimet denilince akla genelde yemek rızık vs gelir ama nimet bize verilen faydalı herşeydir mutluluk sağlık ev aile eşya gibi.ben bu bu blogun bile bana verilen bir nimet olduğunu düşünüyorum çünki inanın beni şifalandırıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiim, gerçekten şifa oluyor ise ne mutlu çok sevindim:)

      Sil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...