21 Şubat 2015 Cumartesi

Uykudan önce:)

Uykudan önce diyince aklıma Adile teyze geldi.. Hatırlarsınız dimi herkesin teeek tek isimlerini sayar iyi geceler dilerdi.
Bi benim ismimi saymadı aşkolsun, ne bekledim oysa!:) Ama Nural da pek duyulur bir isim değil hani, haklı:)

Şimdi bende size uykudan önce bir olumlama yazayım dedim. Adile teyze gibi tek tek İsim saymıyorum okuyan herkes yapsın:)))


Uyumaya geçerken kendi duyacağınız bir ses tonu ile mırıldanarak 20 defa söylüyoruz aşağıdaki cümleyi.



Huzurla uyuyor, neşe ve sağlıkla uyanıyorum. 
Ben uykudayken bedenim ve tüm hücrelerim yenileniyor! 
Çok şükür..





Tatlı rüyalaaar:)


1 yorum:

  1. Nural hanimcigim, yine guzel bir olumlamayla mutlu ettiniz beni Allah`ta sizi mutlu etsin. Her gun faydali bir sey mutlaka buluyorum. Olumlama ve tezahur calismalarini yazdigim defterim sayenizde kabariyor :) Tesekkur ederim Serap Simtay

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...