19 Şubat 2015 Perşembe

Yeni AY ve Tezahür grubu Çalışması

 19 Şubat 2015 Perşembe günü 01:47'de Balık burcunda  bir YENİ AY gerçekleşecek.






Yeni ay döneminde daha çok hayatımızda büyütmek istediğimiz olaylar üzerinde çalışmamız gerekir. Her yeni ay bazı konuların ön plana çıkmasına destek veriyor

Bu YENİ AYda Ruhsal ve maneviyata yönelik çalışmalar çok iyi gelir. Özellikle hayatımızda karamsarlık duyduğumuz konularda, kurtulmak istediğimiz bağımlılıklar ve sezgilerimizin güçlenmesine yönelik çalışmalar yapabiliriz. 

Ayrıca sağlık olarak; ayak ve ayak parmakları ile ilgili rahatsızlıklarınıza odaklanarak yaptığınız çalışmalarda çok olumlu sonuçlar elde edersiniz. 




Bugün için yapacağınız ve 7 gün devam ettirerek günde 21 defa şu olumlamayı çalışmanızı önerebilirim.




Hayat yolumda özgürce ve hiç bir karamsarlık hissetmeden ilerlemeyi seçiyorum. Ben hayatıma ve yaşadığım her şeye güveniyorum. Ne oluyorsa benim hayrıma..

Yada bağımlılıklardan kurtulmak için şu olumlamayı yapabilirsiniz.

Bağımlılıklarımı hayatımdan çıkarıyorum ben hayatımda özgürce ilerliyorum.


Bugün için çalışabileceğiniz Esmalar;


EYa Kerim (270 ) Ya Ganiy (1060 )  Ya Rezzak ( 308 )  Ya Muntakim ( 630) Ya Aziz ( 94 )
Ya Alim ( 150 ) Ya Tevvab ( 409 )

Ya Musavvir ( 336 ) Ya Vedud ( 20 ) Ya Şekur ( 526 )  Ya Müheymin ( 145 )  
Ya Hafiz ( 998 ) Ya Habir ( 812 )





TEZAHÜR GRUBU OLARAK ÇALIŞMAMIZ:



Ya FETTAH- Ya KERİM Esmaları ile olacak. 759

Yorumu: Rızkı bol olur, her türlü sıkıntılardan kurtulmak hayır kapılarının açılması için okunur.. başkası adına çalışılamaz.

Esma çalışmalarının bir çok yolu vardır bunlardan en etkili olanlarından biri grup enerjisi ile çalışmaktır!

Bizde Grupla beraber saat 22:00'da niyet edip başlıyoruz.

Niyetimiz:

Niyet ediyorum Tezahür çalışma grubunun YENİAY Niyet çalışmasına sevgi ile katılmaya. Ve bu Çalışmada yer alan arkadaşlarımla tüm iyi niyetim, enerjim ve DUAnın gücüyle bir araya gelmeye. 
Bu çalışmaya katılan arkadaşlarımında dileklerinin olması niyetiyle.. Diyip esmamızı okumaya başlayabiliriz.




ⓝ Fettah her yeni ayda okunan hani tabiri caizse joker tabir edebileceğimiz tüm kapıları açan bir esmadır.




Katılanlar "beğen"i işaretlemeyi blogtan katılanlarda yorum bırakmayı unutmuyor..
Ne kadarlık bir enerji grubu ile çalıştığımızı öğrenmemiz açısından iyi olur.



Herkese hayırlı çalışmalar diliyorum..
Sevgilerimle:) 

Grupla beraber çalışmalarımız için tıklayın









SPONSOR REKLAMI







22 yorum:

  1. Katılıyorum.Mine

    YanıtlaSil
  2. Katılıyorum..yalnız iki Esma'yı aynı anda 759 defa okuyoruz öyle değil mi❓

    YanıtlaSil
  3. Nuralcığım....katılıyorum. sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  4. Katiliyorum. Nevin

    YanıtlaSil
  5. katılıyorum sevgi ile buket..

    YanıtlaSil
  6. 2 Kişi katılıyoruz Nesrin

    YanıtlaSil
  7. Günaydın Nural Hanım İnşallah katılamak istiyorum sevgiler.Fry

    YanıtlaSil
  8. Katiliyorum, Serap

    YanıtlaSil
  9. Annem ve ben katılıyorum Nurgül....:))) Tüm katılımcılara Selam ve sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. katılıyorum.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. nigar yılmaz katılıyorum.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. 2 kişi katılıyoruz :) birin bütünün hayrına olsun..

    YanıtlaSil
  13. Katılıyorum nur😄

    YanıtlaSil
  14. nasip olursa bende katılıcam inşallah.Ilk defa yapıcam

    YanıtlaSil
  15. Annemle katılıyoruz Nurcan

    YanıtlaSil
  16. Ben de katılıyorum.

    YanıtlaSil
  17. 3 kişi katılıyoruz

    YanıtlaSil
  18. bir kişi daha ekledim

    YanıtlaSil
  19. yani katılacak oda

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...