28 Mart 2015 Cumartesi

Yaşadığım her şey için. Özellikle de kötü sandığım her şey için hamd ediyorum!



Şimdi hamd ediyorum. Yaşadığım her şey için. Özellikle de kötü sandığım her şey için. Gözyaşlarım, korkularım için.
Onların benim tarafımdan olduğunu kabul ediyorum.
Onları kucaklıyorum.
Onlar benim gelişmem ve kendimi fark etmem için kullandığım araçlardı.
Yanlışlarımı ve doğrularımı kucaklıyorum.
Yaptıklarımı ve yapmadıklarımı.
Gerekli dersleri çıkardım.
Şimdi yerine ancak beni gerçekten iyi hissettirecek duygu ve düşünceleri seçiyorum.
Bütün o yaşadıklarım arasından deneyimin özünü ve anlamını alıyor, bilgeliğini alıyor ve ağırlıklarını bırakıyorum.
ŞÜKÜRLER OLSUN!.. HAMD OLSUN!..


R.Şanal-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...