4 Nisan 2015 Cumartesi

Nasıl yürüyorsunuz acaba?

Tarlasında çalışan hocaya tanımadığı biri yaklaşır:

- Efendi amca, falanca köye kaç saatte gidebilirim?

Hoca cevap vermemiş. Halbuki üç kez seslenmiş yabancı. 



“Her halde sağır” diye düşünüp yoluna devam etmiş.


Epey uzaklaştıktan sonra, Hoca :


“Evlat gel!” diye bağırmış. 


Merakla geri dönen gence:
“Sen üç saatte ancak gidersin.” demiş.


Adam kızmış:
– Be adam biliyordun da daha önce niye söylemedin? 


“Evet!” demiş Hoca,
-Yolu biliyorum ama senin nasıl yürüdüğünü görmeden nasıl cevap verebilirdim ki ?!







Bu benim örnek vermek için çok sık anlattığım bir fıkra

Aslında bu nükte "hayatta hiç bir şey istediğim gibi olmuyor, yürümüyor" diye hayata sitem edenlere bir cevap... 

Nasıl yürüyorsunuz acaba?



3 yorum:

  1. Nural hanım bugün ki ilk yazıda hızlı olmam gerektiğini anlamışken ikinci de yavaşlamam gerektiğini düşündüm.Ama şuan aklım karıştı.eminim ki anlatılmak istenen farklı ve ben bu kısmı ayırt etmek de zorlandım.yardımcı olur musunuz benim için önemlş.sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Durarak düşünerek hareket etmek; Yavaşlamak her zaman için daha iyidir.

      Sil
  2. Çok güzel bi fikra çok anlamli

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...