18 Haziran 2015 Perşembe

Ne olman gerektiğini sana söyleyenleri asla dinleme...




HEP KENDİ İÇ SESİNİ DİNLE. Sen nasıl olmak istiyorsun?

Yoksa hayatın harcanır gider..

2. Eğer ilk adımı attıysan ancak 2.si mümkün olur. 

ASLA MASKE TAKMA. Öfkeliysen öfkeli ol.
Bu risklidir; ama gülümseme, çünkü bu dürüst olmaz.
Tüm mekanizman ters yüz olmuş.
Çünkü kızmak istediğinde kızmadın, nefret etmek istediğinde etmedin.
Şimdi sevmek istiyorsun; aniden mekanizmanın çalışmadığını farkediyorsun.
Öfkesini bastıran insanlar hep çok yerler, öfkeli insanlar daha fazla sigara içerler.
Çünkü öfke tırnak ve dişlerden boşaltılır.

3. SAHİCİ OL.Şimdiki zamana sadık kal.
Çünkü tüm yalanlar geçmişten ya da gelecekten içeri sızar.
Geçmişi bir yük gibi üzerinde taşıma, gereksiz yere de gelecekle uğraşma.


OSHO

2 yorum:

  1. Merhaba ne olan gerektiğini sana söyleyenlerin asla dinleme ne güzel bir soz ama ben hep dinledim..ve halada cevremi düşünüyorum çok Yoruldum artık..benimle evlenmek isteyen biri var ama benden 5 yaş küçük ben bir bayanım..çevrede oturduğun yerde bu pek hoş karşılanmaz..kendim olsam hemen evlenmiştim..çok Yoruldum..ne yapmam lazim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana soracak olursanız sizin yerinizde olsam eğer kararımdan eminsem çevreyi hiiiç ama hiç dinlemezdim. Sonuçta bu hayat sizin hayatınız. Yaptığınız hiçte hoş karşılanmayacak ayıp bir şey değil. Birbirini seven ve anlaşan iki kişinin arasında yaşın ne önemi olabilir ki..

      Sil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...