31 Mayıs 2016 Salı

“Sevgi hiç beklemediğimiz zamanda , sevgiyi aramadığımızda gelir.


“Sevgi hiç beklemediğimiz zamanda , sevgiyi aramadığımızda gelir.
Sevgi avına çıkmak asla doğru eşi bize getirmez.Sadece özlem ve mutsuzluk yaratır.Sevgi hiçbir zaman dışımızda değildir; içimizdedir.
Sevginin hemen şimdi size gelmesi için ısrarcı olmayın.Belki henüz hazır değilsiniz,belki istediğiniz sevgiyi hayatınıza çekecek kadar gelişmediniz.
Sadece hayatınızda biri olsun diye,ilk önünüze çıkana razı olmayın. Standardınızı koyun. Kendinize ne tür bir sevgi çekmek istiyorsunuz? Bir ilişkide gerçekten olmasını istediğiniz özelliklerin listesini yapın.Bu özellikleri kendinizde geliştirdiğinizde o özelliklere sahip insanı hayatınıza çekeceksiniz. Sevgiyi sizden uzakta tutan şeyin ne olduğunu araştırın. Eleştiri korkusu mu? Değersizlik duygusu mu? Mantık dışı standartlarınız mı? Yakınlaşma korkusu mu? Sevilmeye layık olmadığınız inancı mı?
Geldiği zaman sevgiye hazır olun. Ortamı hazırlayın ve sevgiyi beslemeye hazır olun. Sevecen olun,sevilen olacaksınız. Sevgiye açık ve algılayıcı olun.”

Bunları öğrendiğimde bir kez daha dışarıda olmasını beklediğim her şeyin benim içimde olduğunu gördüm.Kendimi sevgiye,sevmeye ve sevilmeye açtım. Dışarıdan bir gözle kendime baktım, düzelmesi gerektiğini düşündüğüm her şeyi kendimi yıpratmadan ve yargılamadan düzeltmeye çalıştım. Kendimi yeniden keşfettim. Bunların hepsini kendimle ilgilenerek ve unuttuğum kendime ekstra sevgi bakımı yaparak gerçekleştirdim. Ve tüm bunların olmasına sebep olan,daha önceden hayatıma giren ve kırıldığım,kızdığım herkese bir kez daha teşekkür ettim. Beni geliştirdikleri ve buraya taşıdıkları için.
Siz de yapın lütfen , kendinize dönün ve karşıdan bakın, değişin, dönüşün ; kendinizi sevgiye dönüştürün ve bırakın yayılsın.Sonra rahatlıkla söyleyin :,
Sevgili ruh eşim ; artık hazırım, artık hayatıma gelebilirsin …


You Can Heal Your Life -  L.Hay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...